Same kit, different colors and cartoon person on the papers,

mommy-queerest:

perfectlypurdie:

mommy-queerest:

image

Are they joking? Fuck right the fuck off.

This is so creepy. I mean the girls one says doctor on it too. So they’re not really implying that girls can’t be doctors. They’re implying that boys can’t be nurses. Which I…

bigenderbeatnik:

inanorderlyfashion:

blackqueerbravado:

mewtwoofficial:

yappanese:

I love this

lil fairy queen’s wings got tired so she took the subway

hope this child knew yall took they pic tho
hope they parents let it be posted tho

Fear not blackqueerbravado. The child in this picture is my niece. She knew I was taking her picture and her mother, my sister, let me post it. The person you reblogged it from or the person they reblogged it from removed the caption I originally put on it, which was:
The Queen as a Fairy Princess, Halloween NYC 2013
photographed by ©Channon Simmons

CUTIE PIE.

bigenderbeatnik:

inanorderlyfashion:

blackqueerbravado:

mewtwoofficial:

yappanese:

I love this

lil fairy queen’s wings got tired so she took the subway

hope this child knew yall took they pic tho

hope they parents let it be posted tho

Fear not blackqueerbravado. The child in this picture is my niece. She knew I was taking her picture and her mother, my sister, let me post it. The person you reblogged it from or the person they reblogged it from removed the caption I originally put on it, which was:

The Queen as a Fairy Princess, Halloween NYC 2013

photographed by ©Channon Simmons

CUTIE PIE.

tianaveen:

Found these at jcp, how GREAT are they *A* I’m so ready for this movie

tardiswanted:

I really like the way Adventure Time handles gender.

I mean, one episode had gender-bent versions of the characters, which were portrayed as awesome. Among them Fionna, a girl who loves to fight and wrestle and who can’t leave the house without at least one sword in her purse. She also doesn’t need no man to be happy.

And then there’s Princess Cookie. A guy who wants to be a princess someday. And instead of making fun of him or laughing at his dream, the episode is all about how anyone can be whatever they want.

There’s nothing wrong with people being the opposite gender, it can even be fun. A girl can be an independent tomboy if she wants, and it’s totally fine. And a guy can want to be a princess, and it’s all encouraged. I just think those are some really nice messages to send children.

kirstinthereckless:

socialjusticekoolaid:

New Protest MVP Candidate! Get it girl! #staywoke #farfromover #thefutureisbright

Children of the Revolution

soandriusan:

negativediamond:

piefacemcgee:

sigma-enigma:

ectoimp:

lovelightlucid:

levvilifestories:

mussinga:

snark0lepsy:

The Whitest Kids U’ Know x

I really spent four years in the states thinking this couldn’t possibly be a real thing but then I graduated and everyone knew the pledge of allegiance PERFECTLY and then I realized how true this gifset really is. If you say something enough as a kid, it’ll never leave you. The thing tho, is that normally, kids know lullabies, and songs. Not a poem about mindless patriotism.

REBLOGGING FOR ALL THE FUCKING TIMES I GOT IN TROUBLE, MAINLY IN HIGH SCHOOL, FOR NOT SAYING THE WEAK ASS PLEDGE!

SAME! I used to “baaaaaaa” during the pledge in middle school lol

I also refused to say the pledge starting in middle school. I always got in so much trouble even though i respectfully stood and stayed silent. I wasnt disruptive or anything.

I didn’t get in trouble per-say, but back in high school I refused to do the pledge and got some pretty dirty looks from my teacher.

In the fourth grade, I sat behind a black boy who crossed his fingers behind his back when we said the Pledge. Back then, I didn’t understand why. Other than that one boy, I, and no one else I knew, ever,
ever questioned the Pledge, not even to ask why we did it. In hindsight, that’s actually pretty damn scary.

They finally made it a thing where we can’t be punished for not saying the Pledge. I haven’t even stood up for the damn thing in six years. People give me funny looks and I just think to myself, “At least I’m not the one mindlessly following a country that can’t even get its own shit together before policing the rest of the world.”

I’d always say the version from “Year of the Boar and Jackie Robinson.”
http://www.deceptology.com/2012/01/how-to-fake-pledge-of-allegiance.html No one caught on until high school, and my law teacher heard me. She laughed so hard she had to sit down. She didn’t make us say it again after that.